Wednesday 15 April 2015

Jalan Jalan ke UM minggu lepas



nampak x masing masing muka ceria join redOne dapat free 1 Powerbank
mekaseh syg2 ku join redOne.
love you deep deep.. hihi

Hari sabtu memang hari cuti ku.
Join redOne Aspen cari org yg nk join redOne.
drpda pukul 12 tgh hari sampai pukul 5 ptg.
dapat 3 org cik adeq yg shomel nie.

yg baju merah tu cakap 
"1 family saya dah convert ke redOne,saya sorg je x convert lagi"
tu yg terus nk tukar ke redOne..

yg cik adeq 2 org kat atas tu memang kawan dy yg sorg tu dah guna redOne masa keje dulu. no company ler..
kawan dy cakap
"mmg murah giler pakai redone ni..sebulan Rm8 je.. internet laju giler kat sini.. kite masuk la redone sama2"
tu yg terus convert ke redOne 2 cik adeq nie

bukan nk sembang kencang la.. 
tak suka la janji bulan & bintang tapi habuk pon tarak...

mereka dah guna & mereka tau kelebihan redOne ni
memang SUPER JIMAT!

ada org whatsapp saya pagi tadi..
"deq,akak skrg guna Telco Maxis. sebulan wajib bayar Rm 30. tu xtemasuk dgn penggunanan akak sebulan lagi.. selalu bill akak mesti Rm 110+..
betul ke deq redOne ni BILL hanya Rm 8/SEBULAN?"

betul la kak.. saya setiap bulan hanya Rm 38.48 je kak..
Rm 30 internet
Rm 8.48 komitment (48cen tu GST)

whatsapp saya kalau nk tau detail
017 3964 277 eka

papai semua silent reader
muahx! assalamualaikum~

No comments:

Post a Comment