Monday 17 August 2015

MEETING @ MESYUARAT

Assalamualaikum,

Hurm.. aku xtau laa ape nasib aku kena masuk meeting plak... seumur idup aku.. aku xpena suke masuk meeting,
bukan ape.. dalam meeting tu.. sume org nak bcakap.. sume org nak mara.. sume org nak bg idea..
at last! nothing happened!! so aku tertanya2, "ary tu dalam meeting beriya2 nak buat.. bg idea bagai. pahal mcm sunyi je?"
Aku paling kesian tgok muka org yg amek minute meeting tu.. ahakx!! alololo.. blur nak mampuihh..
Ye laa.. cuba r korg imagine.. dalam meeting ada 10-15 org.. tiba2 dalam satu masa tu.. semua org bcakap serentak.. hahahaha.. then habis je ckp.. sume pandang minah yg amek minute meeting tu..
Mula laa  minah tu pandang balik and tanya.. "kenapa?"
Then dia paham r.. maksudnya sume org perlukan minute meeting tu.. sebab dorg sendiri pun xtau ape yg dorg ckp dalam meeting tu... =.='

Sebab tu laa aku xnk masuk meeting... tah apahal plak.. dorg buat meeting nk cerita pasal keje aku..
Aku sebenarnya dah tau dah.. dorg mmg xpuas aty ngan position aku.. padahal aku xheran pun..
Janji gaji aku jalan walaupun keje yg aku buat xbyk.. masuk kowl 9.. balik kowl 6.. dah
Xyah aku pening2 mcm keje aku skrg.. aku da lama daa nk hand over.. tp masalahnya xd org yg nak..
Dorg lagi rela fight ckp aku xbuat keje.. n keje aku lambat.. drpd take over keje aku.. =.='
So mksudnya dorg r yg penakut kan?
Aku da handle keje niey setahun.. da ckup kot pengalaman aku rasanya.. x perlulah nk fight ag.. aku penat..
Lepas sorg.. sorg yg dtg.. lepas satu masalah.. satu lagi masalah dtg.. non stop..
Sampai aku da penat nk gado.. aku rasa mcm nk hempuk sume org yg cari pasal ngan aku tu..
"bley paham bahasa x? bagi aku keje ngan aman.. jgn blagak mcm kau pandai sgat.. padahal kau tu nothing!"
Tapi mmpu ckp dalam hati je r.. sbb aku xnk jadi cam org tu..mara xtentu pasal..

No comments:

Post a Comment