Friday 20 June 2014

RedOne Hanya Rm8 sebulan je!! Paling Murah!! tiada cas tersembunyik






Hanya Rm 8 sebulan (komitment)
Rm 8 boleh buat call ke laen rangkain selama 50 minit!
saya baru je jadik pengguna RedOne yg tegar
hihi
Kenapa Saya Pilih RedOne?
sb Call RedOne ke RedOne PERCUMA wpon begayut selama 24jam/30hari
 
Apa beza RedOne dgn rangkain laen?
boleh cek bill online/by pone. 1 saat call 8cen!
clear & jelas segala bill yg dy cas 


 DATA 
saya guna 1GB++ lepas habis guna 1gb pon still boleh bukak internet/whatsapp/Fb.
RedOne xkan cas!
Boleh gunakan No Telefon Lama..cuma convert ke RedOne je
just like me
0173964277 maxis
skrg 0173964277 RedOne
 

Petama sekali saya bukan anak orang kaya.
Saya pengguna Maxis selama 9 tahun!
mama selalu ckp Maxis tu India punya,maxis yg buat kuil dekat Batu Caves
tapi sebabkan da lama pakai Maxis..tabahkan hati je..buat dekk je pe mama ckp...
sbb kengkawan ramai pakai Maxis..xkn nk tukar no tbe2.. haish..

Saya terasa sangat utk tukar sbb
saya miss call mama sbb nk suruh call balik
mama terangkat pulak = =,"
1 saat 35cen!!
gler kau!!
mahal gler!!
35cen x dgn 5 minit??
arghh!
time tu tesedar...kena tukar nie...tpi time tu xtaw RedOne ni da lama wujud..
Yang kenal kan RedOne ni custmer ayah.. 
Memula tukar memang xsuke sbb yela cik abg Maxis,kite RedOne..mesti mahal kalo call
tpi kite pandai psyiko cik abg..
"kalo ase mahal,xpyh call kite...awk xsyg kite da la tu"
*jiwang tetibe*

kite pakai sebulan Rm 8 + internet  Rm 30
kite call la cik abg..
"awak.kite da tukar RedOne"
"hm..okeh,saya ada keje ni..nt sy mcg awak"
tu je...haish...apa punya pkwe la..= =""
kite call dy 5 saat 
RedOne cas 8cen je!!
murah gler..
suku drpd Maxis tau!!

Saya ada 4 adeq beradeq,1 mak 1 bapak
7 ahli keluarga + 1 utk kedai
2 atok nenek Majidee,1 nenek tiram
semua dah tukar RedOne!

kalo dulu saya misscall mama je
nt mama call balik...
skrg jangan citer la
saya call mama selamber jew
berejam gayut dgn ma,pa
"ma masak pe?"
"ma sehat?"
"jap eh ma,nak basuh periuk"
"ma!da siap basuh!!"
haha
mentang2 FREE,call jew la
semenjak atok ada RedOne,
saya mmg rajin call atok mak..
"atok mak,nak tapai"
"nanti puase saya nk bawak balik tapai tau"
"atok mak masak pe hari ni"
texting ni xheran sangat sbb ada Whatsapp
pe guna pone android kalo xdownload Whatsapp kan..hihi

skrg ni sy buatkan no REdOne utk cik abg kite
so,kalo kite call dy,dy call kite
PERCUMA!!
pe lagi...gayut sampai lebam ler...
sikit2 call
"awak,kite nak g danau mlm ni"
"awak,kite da sampai danau"
"awak,kite nmpk baju ni cm cantek je"
adehhh.....layan je la...free kan?

cik abg pon sndiri cakap
"saya call lama2 dgn kawan saya,3 hengget je RedOne cas??"
"Gler murah"
 huh!kite cakap da dulu,awak xnk caya...

so...kepada sesiapa yg nk berJIMAT..
bertukar la
sampai bila nak terus membazir
tpop seminggu Rm 10..
sebulan?

saya sertakan bill saya untuk bulan 4
bulan 5 xsempat nk buat...
nt sy screenshot,sy letak dlm nie ye sayang2 ku
...
 


 0173964277 RedOne
Eka

2 comments:

  1. Jom Join Tone Excel.. Prepaid yang mampu membayar kita, kita dapat hasil komisen drpd topup2 org lain.. Berbelas2 tahun kita gunakan Telco yang x pernah membayar kita walaupun 1 sen kan?.. sejimat macam mana pun, kita tetap membayar bulan2.. Simkad Tone Excel mampu menjana kewangan yang tiada pada TELCO2 lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai akram aa.. Saya lebih suka dengan redOne yg lebih MURAH & JIMAT!!..
      ekonomi skrg makin krisis. Org xakan bayar lebih2 hanya utk call. betahun2 saya guna Maxis dan habis bepuluh ribu setahun!!.. Skrg da da makin celik,,buat apa byr kalo nk call mak tersayang? Skrg saya call mak,ayah,adeq2 PERCUMA tanpa had & saya byr hnya Rm 8 sebulan. its true.. u kena try baru u feel wat i say..
      kalau berminat nk join redOne,contac saya 017-3964277 eka..
      kalau kata saya tipu,sila pergi buat kajian Telco mana yg dpt pengiktirafan di Malaysia?
      redOne satu2 nyer telco paling murah & jimat dan ia nyer di iktiraf.

      Delete