Tuesday 7 October 2014

Custmer drpd Riad.. alhmdulilah~

first time mcg,,terus order bra..peminat setia bra avon..

amek kau....riah mari.. hihi

alhamdulilah...custmer drpd riad order bra avon.. katanyer bra avon sgt best...
xbanyak songel,xcerewet,,,, terus order dan terus byr... best la akak nie...
next time order lagi dgn saya ye kak...

ini la brg yg di order..yg kotak biru tu hadiah hati utk akak...hihi

hoepfully da sampai brg dekat akak dgn selamat..




ramai jugak yg nk jadi ahli avon..yg whatsapp berpusu2 dekat saya...tq ye akak2 semua...hiihihii
whatsapp la saya ye.. free of cas..
0129725643 yaya
kalau da nama pon free,maksud nyer kena la tunggu kalau nak saya daftarkan
sb kalau saya daftarkn dekat butik... saya kena byr Rm5 + beli brg Rm20..
duet saya sendiri... so,kalau nk saya daftarkan dgn cepat... sila lahh bank in duet dekat saya ye...hihi

nway, Selamat Hari Raya EidulAhda~
berkorban apa saja..hihi

No comments:

Post a Comment